Com tots sabem 2008 és un any de traspàs. 366 dies que donaran per molt o per poc segons els sabem aprofitar i sobretot gaudir.
El primer trimestre tindrem les eleccions a les corts generals de l'estat espanyol. Caldrà que molta gent reflexioni sobre la importància d'aquests comicis, un resultat o un altre, una coalició o una altra farà ballar el pes de negociació del nostre país. No cal dir que 2008 serà molt important per a nosaltres, tenim molts temes que dependran dels resultats del 9 de març. Un d'ells, i, un dels més rellevants per a poder fer feina, la negociació del finançament i la subsegüent LOFCA.
El 9 de març el protagonista és clar, la ciutadania. La ciutadania amb dret a vot, té el poder de decidir, té el dret de decidir, té el deure de decidir.
En el traspàs d'aquest any haurem d'enfrontar-nos amb la crisi econòmica (atur; inflació; euribor...) ; la pressió hipotecària; el col·lapse viari, ferroviari i aeri; la sequera...
Tot i això, no desesperem, no ens enfonsem i acostumem a la fatalitat. Fem mans i mànigues i trobem la manera de transformar la possibilitat en realitat!
A totes, feliç any de traspàs.
Lucia
(ah, i recordeu, un escó vé d'un vot)
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris 2008. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris 2008. Mostrar tots els missatges
diumenge, 6 de gener del 2008
Any de traspàs
Publicat per
Lucia
a
12:36
3
comentaris
Etiquetes de comentaris: 2008
Subscriure's a:
Missatges (Atom)