Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris 2008. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris 2008. Mostrar tots els missatges

diumenge, 6 de gener del 2008

Any de traspàs


Com tots sabem 2008 és un any de traspàs. 366 dies que donaran per molt o per poc segons els sabem aprofitar i sobretot gaudir.

El primer trimestre tindrem les eleccions a les corts generals de l'estat espanyol. Caldrà que molta gent reflexioni sobre la importància d'aquests comicis, un resultat o un altre, una coalició o una altra farà ballar el pes de negociació del nostre país. No cal dir que 2008 serà molt important per a nosaltres, tenim molts temes que dependran dels resultats del 9 de març. Un d'ells, i, un dels més rellevants per a poder fer feina, la negociació del finançament i la subsegüent LOFCA.
El 9 de març el protagonista és clar, la ciutadania. La ciutadania amb dret a vot, té el poder de decidir, té el dret de decidir, té el deure de decidir.

En el traspàs d'aquest any haurem d'enfrontar-nos amb la crisi econòmica (atur; inflació; euribor...) ; la pressió hipotecària; el col·lapse viari, ferroviari i aeri; la sequera...

Tot i això, no desesperem, no ens enfonsem i acostumem a la fatalitat. Fem mans i mànigues i trobem la manera de transformar la possibilitat en realitat!

A totes, feliç any de traspàs.

Lucia

(ah, i recordeu, un escó vé d'un vot)